banner 1280x290 new

Κίνητρα για ηλεκτροκίνητα ταξί και εταιρικά αυτοκίνητα

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea

750610873

 

Ο οδικός χάρτης για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης από το υπ. Περιβάλλοντος


Κίνητρα για ηλεκτροκίνητα ταξί και εταιρικά αυτοκίνητα
 
Κίνητρα για ηλεκτροκίνητα ταξί και εταιρικά αυτοκίνητα περιλαμβάνει το σχέδιο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, όπως ανέφερε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, κατά την ομιλία της χθες στο Συνέδριο Connected Cars 2019. Επίσης πολλά από τα νέα αστικά λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε και ο πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ, θα είναι ηλεκτροκίνητα.

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea

Ο κυβερνητικός σχεδιασμός περιλαμβάνει πιο ρεαλιστικούς στόχους για το στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων καθώς οι επιδόσεις μέχρι στιγμής είναι μηδαμινές και οι ελλείψεις σημαντικές. Όπως ανέφερε η κυρία Σδούκου η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχει ξεπεράσει στη χώρα μας το 0,23%. Την ιδια ώρα το Εθνικό Σχέδιο Πλαίσιο Πολιτικής για την ανάπτυξη της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων που εκπονήθηκε το 2017 προβλέπει 15.000 επιβατικά ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2030 ενώ το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που συνέταξε η προηγούμενη κυβέρνηση το 2018 θέτει ως στόχο το 10% των επιβατικών ΙΧ που θα κυκλοφορούν το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητα. «Εάν υποθέσουμε δηλαδή ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 6 εκατομμύρια επιβατικά ΙΧ (με δεδομένο ότι σήμερα κυκλοφορούν περί τα 5,6 εκατ.) αυτό σημαίνει 600.000 ηλεκτροκίνητα ΙΧ. 'Αρα θα πρέπει να πωλούνται 50.000 αυτοκίνητα τον χρόνο για τα επόμενα 11 χρόνια, ενώ πέρυσι πουλήθηκαν μόλις 315 ηλεκτροκίνητα ΙΧ». Πρόσθεσε ότι τα βασικά προβλήματα είναι η ανεπαρκής ενημέρωση των καταναλωτών, η έλλειψη υποδομών φόρτισης, οι υψηλές τιμές απόκτησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και η ανυπαρξία καθαρού εθνικού σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση.

Ο οδικός χάρτης για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει τα εξής:


Αναθεώρηση του στόχου του ΕΣΕΚ για το 2030 ώστε αυτός να είναι ρεαλιστικός, βασιζόμενος στα εθνικά και τα διεθνή χαρακτηριστικά της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Εκπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου για την Ανάπτυξη της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα για το 2030 που θα μπορεί να αναθεωρείται δυναμικά ανάλογα με τον βαθμό επίτευξης των στόχων.
Έκδοση άμεσα Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη λειτουργία των Φορέων Εκμετάλλευσης των Υποδομών Φόρτισης Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων που θα ρυθμίσει την αγορά ηλεκτροκίνησης, προκρίνοντας το «ανταγωνιστικό» μοντέλο ανάπτυξης δημόσιων υποδομών επαναφόρτισης, με σαφή καθορισμό ρόλων: Του ιδιοκτήτη της υποδομής επαναφόρτισης, του φορέα εκμετάλλευσης των υποδομών, του παρόχου υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης, του φορέα διεκπεραίωσης συναλλαγών και του φορέα σωρευτικής εκπροσώπησης φορτίου ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Υποχρεωτική υποδομή για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης στα κτίρια και ένταξη της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.
Κίνητρα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, επαγγελματίες για αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και ανάπτυξη δικτύου υποδομών. Ιδιαίτερη στόχευση θα υπάρξει σε επαγγελματικές ομάδες όπως τα ταξί και τα εταιρικά αυτοκίνητα
Αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων (ΕΣΠΑ, Πράσινο Ταμείο, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων)
Υποστήριξη του έργου άλλων υπουργείων για την έκδοση υπουργικών αποφάσεων και τεχνικών οδηγιών που αφορούν εξειδικευμένα θέματα εγκατάστασης και εκπαίδευσης εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης.

 

 

 

 

camora

 

 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea

 
 
 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea

 

anakainiseis

CoverFacebook

themisnokas

lefkiano

estereaWebp.net gifmaker

remos

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

 

ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΘΗΒΑ

farmakio

lempesis

monomaxoi2

camora

 

SERVICESMALL

KTEL THIVAS

meli

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕΛΙ ΑΠΟ
ΠΕΥΚΟ-ΡΕΪΚΙ
ΒΟΙΩΤΙΑ
ΤΗΛ 6980093156
ΑΠΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ

ARGIRIS

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ -  ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ - ΑΦΙΣΣΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

ARGIRIS 2

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
theseis ergasias

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

 

FACEBOOK