Booking.com

 

banner 971x375 okmikro

Φρικτό ατύχημα σε φούρνο: Εγκλωβίστηκε το χέρι εργαζόμενου στο ζυμωτήριο

INTIME

Τρομακτικό ατύχημα σημειώθηκε σε φούρνο στη Λάρισα.
 

 

Εργαζόμενος σε φούρνο εγκλώβισε το δεξί χέρι του μέσα στη μηχανή του ζυμωτηρίου με αποτέλεσμα να χρειαστεί η επέμβαση της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό του. Ο εργαζόμενος ακρωτηριάστηκε.

 Στην επιχείρηση της Πυροσβεστικής συμμετείχαν 8 πυροσβέστες με δύο οχήματα.

 

 

 

camora

 

 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea.gr

 
 
 
 

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea.gr

Booking.com

 

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

Please enable the javascript to submit this form

ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΑΞΙΔΙΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ

pnevmatika sokolatakia

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ- Ανασκαφές στο χτες...

sideri

Booking.com

argiris taxi

 

lempesis

lefkiano

parostop

camora

 

monomaxoi2

KTEL THIVAS

 

 

 

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
 

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK