• Θίσβη Βοιωτίας : Στη Σωληνουργεία Κορίνθου ο υποθαλάσσιος αγωγός Fenix στην Αργεντινή | e-sterea.gr

    Θίσβη Βοιωτίας : Στη Σωληνουργεία Κορίνθου ο υποθαλάσσιος αγωγός Fenix στην Αργεντινή | e-sterea.gr

    Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022 21:15

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Καιρός: Η πρώτη πρόβλεψη για τον φετινό χειμώνα στην Ελλάδα από τον Θοδωρή Κολυδά

    Καιρός: Η πρώτη πρόβλεψη για τον φετινό χειμώνα στην Ελλάδα από τον Θοδωρή Κολυδά

    Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022 20:28

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Λιμενικό: Καταστροφή κατασχεμένων ναρκωτικών ουσιών στη Βοιωτία (VIDEO)

    Λιμενικό: Καταστροφή κατασχεμένων ναρκωτικών ουσιών στη Βοιωτία (VIDEO)

    Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022 08:11

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • «Καπνός» επιδόματα και επιδοτήσεις για χιλιάδες δικαιούχους

    «Καπνός» επιδόματα και επιδοτήσεις για χιλιάδες δικαιούχους

    Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2022 18:55

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

  • Ειδική Αστυνομική επιχείρηση για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας στην Ανοιχτή Δομή βραχείας φιλοξενίας προσφύγων Θηβών Βοιωτίας

    Ειδική Αστυνομική επιχείρηση για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας στην Ανοιχτή Δομή βραχείας...

    Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2022 12:23

    Published in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Booking.com

 

Mytilineos: Επίσημα ανάδοχος για παράκαμψη Χαλκίδας-Ψαχνών – Τι προσφορές έδωσαν οι άλλοι Όμιλοι και ποιοι «κόπηκαν» | e-sterea.gr

Mytilineos: Ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας με €115 εκατ. στο 9μηνο | Protagon.gr

Ο Όμιλος Mytilineos είναι και επίσημα πλέον ο ανάδοχος του οδικού έργου της παράκαμψης Χαλκίδας-Ψαχνών, η αξία του οποίου ανήλθε στα 125 εκατ. Ευρώ και περιλαμβάνει προαίρεση αξίας 85 εκατ. ευρώ.

KANTE MAΣ LIKE  E-sterea.gr

 

Πρόκειται για ένα από τα τρία οδικά έργα που δημοπρατήθηκαν μαζί στις 22 Φεβρουαρίου, και το διεκδίκησαν επίσης μεγάλοι Όμιλοι όπως η Ελλάκτωρ και ο ΑΒΑΞ.

Αναλυτικότερα σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε πρόσφατα στη Διαύγεια και υπογράφεται από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο διαγωνισμός μπαίνει στην τελική ευθεία και οδεύει προς συμβασιοποίηση. Επίσης, γίνονται και επίσημα γνωστές οι εκπτώσεις που έδωσε κάθε σχήμα, καθώς και ποιοι ενδιαφερόμενοι «κόπηκαν» από τον διαγωνισμό.

Στη σχετική απόφαση αναφέρεται ότι η Mytilineos, έδωσε έκπτωση 7,6% «κλειδώνοντας» το κυρίως έργο στα 115,4 εκατ. Ευρώ. Τη δεύτερη καλύτερη έκπτωση έδωσε ο Όμιλος ΑΒΑΞ, ο οποίος κινήθηκε στο 7%, ενώ την τρίτη καλύτερη πρόσφορα έκανε το μπλοκ ΤΕΚΑΛ-Interkat που ένωσε τις δυνάμεις του με την ιταλική CmC Di Ravenna (άνω του 6%). Επιπλέον, ο Όμιλος Ελλάκτωρ διεκδίκησε το έργο δίνοντας έκπτωση 5,4%.

Σημειώνεται πως εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, όπως για παράδειγμα προσφυγές στην Αρχή Εξέταση Προδικαστικών Προσφυγών, τότε είναι αρκετά πιθανό το έργο να έχει συμβασιοποιηθεί και να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια στα τέλη του 2022 ή τις αρχές του 2023.Το χρονοδιάγραμμα αυτό έρχεται σε πλήρη συμφωνία με τα όσα είχε δηλώσει ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης στα μέσα Μαρτίου.  Αυτό σημαίνει πως το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2027, καθώς η κατασκευαστική του περίοδος ανέρχεται στα τέσσερα έτη.

Ποιο σχήμα κόπηκε – Πώς θα κινηθεί στο μέλλον

Βάσει της παραπάνω απόφασης, ωστόσο, η Κοινοπραξία των ΤΕΚΑΛ-Interkat-CmC Di Ravenna βρέθηκε εκτός διαγωνισμού. Το σκεπτικό του αποκλεισμού του εν λόγω μπλοκ, όπως αναφέρεται εντός της απόφασης έχει να κάνει με το γεγονός ότι το Υπουργείο Υποδομών θεωρεί ότι δεν υφίστανται όλα εκείνα τα κατά νόμο αναγκαία στοιχεία προκειμένου να κρίνει εάν η εν λόγω κοινοπραξία έχει τις χρηματοοικονομικές δυνατότητες να ανταποκριθεί στις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου και είναι σε θέση να εκτελέσει τη σύμβαση.

Υπενθυμίζεται πως η ελληνοϊταλική συμμαχία αποκλείστηκε για τον ίδιο ακριβώς λόγο από το οδικό έργο Μπράλος-Άμφισσα αξίας 285 εκατ. ευρώ, στο οποίο είχε κάνει την έκπληξη και είχε μειοδοτήσει στις 15 Φεβρουαρίου.

Σημειώνεται πως οι αμφιβολίες που υπήρχαν σχετικά με την ικανότητα της CmC Di Ravenna να ανταποκριθεί στις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου, ενώ το ελληνικό μέρος της Κοινοπραξίας είχε δώσει τις δικές του απαντήσεις.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, εν τούτοις, δεν προκαλεί ρήξη στην κοινοπραξία, η οποία επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει στα δημόσια οδικά έργα που δημοπρατεί το Υπουργείο Υποδομών. Επιπλέον, η Κοινοπραξία θα διεκδικήσει και σημαντικές παραχωρήσεις στον τομέα των λιμενικών έργων στη γειτονική χώρα, στηριζόμενη στην εμπειρία της ΤΕΚΑΛ του Παναγιώτη Ψαλτάκου, η οποία αποτέλεσε για μεγάλο χρονικό διάστημα τον επίλεκτο εργολάβο των Κινέζων της Cosco για τα έργα υποδομών στο λιμάνι του Πειραιά.

Το έργο

Υπενθυμίζεται πως το έργο που θα αναλάβει η Mytilineos περιλαμβάνει στο κυρίως αντικείμενό του την κατασκευή δύο οδικών τμημάτων. Αυτά είναι τα εξής:

  • Το τμήμα από Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαρθολομαίου (4 χιλιόμετρα)
  • Το τμήμα από τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά (2 χιλιόμετρα)

Όσον αφορά την προαίρεση αυτή αφορά τα εξής τρία τμήματα:

  • Το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος»
  • Την παράκαμψη Ψαχνών
  • Την αρτηρία σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Booking.com

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

ΚΑΙΡΟΣ

Καιρός Θήβα

 
ΚΤΗΜΑ ΛΥΜΠΕΡΗ

ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΑΞΙΔΙΑ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ

pnevmatika sokolatakia

argiris taxi

 

lefkiano

parostop

camora

 

KTEL THIVAS

 

 

 

ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑDIKIGOROS2 E STEREA.GR LOGO
 

aggelies

 

 

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ

FACEBOOK